به نام انکه بهترین و زیباترین خلقت خود را زن افرید.

گزارش اجرای برنامه باباکوهی به بام سبز بانوان باشگاه شیرازجوان

زمان اجرا:  ۳/ ۷/ ۱۳۹۸

تعداد نفرات شرکت کننده: ۱۱ کوه بانو

سرپرست برنامه : بانو حوریه محمدی پور

مسئول فنی: بانو شراره شعبانی

راهنما: بانو زهرا محمدی زاده

سرقدم: بانو سمانه پذیرش

تصویر بردار: بانو مریم جعفری

گزارشگر: بانو مریم ناصری

تایپ: بانو شیوا کشاورز

تعداد گام: ۱۹۰۳۸

میزان کالری: ۱۰۲۴

مسافت پیموده شده: ۱۴/۰۳

میانگین دمای هوا: ۲۸ درجه

 

در اولین روزهای هفته گذشته با هماهنگی جناب کرمی و امرالهی و نظر سرپرست بانوان بانو محمدی پور و مسئول فنی بانو شعبانی و راهنما بانو محمدی زاده بنا شد تا برنامه ای با حضور بانوان باشگاه برگزار شود، درنهایت در روز چهارشنبه؛ ۳ مهر ابتدای کوچه ۱ بلوار جمهوری جمع شدیم . بعداز چاق سلامتی گوش جان سپردیم به توصیه های سرپرست عزیز و بعد از گرفتن عکس دست جمعی ساعت ۱۷:۲۰ از سمت غربی مقبره شروع به حرکت کردیم. حدودا بعد از یک ربع پیمایش در دره به درخت انجیری رسیدیم و مقداری میل نمودیم. پس از یکی دو دقیقه در صفی کاملا منظم شروع به حرکت کردیم و از چند نقطه دست به سنگ گذشتیم ودر این بین با استراحت های چند دقیقه ای جانی تازه میگرفتیم.

پس از گذشتن از دره به اسفالت رسیدیم و مابقی مسیر و تا انتن ادامه دادیم که در طول مسیر بانو شعبانی قبول زحمت کرده و عقب دار بودند. ساعت ۱۹:۴۰ به انتن رسیدیم و عده ای از دوستان شروع به خواندن نماز نموده و بعد از یک ربع شروع به حرکت کردیم که شیب نسبتا تند و نفس گیری داشت.

دره v شکل رو تقریبا بدون استراحت طی کردیم و در دره عقرب دم سیاهی را دیدیم که عده ای رو هیجان زده و عده ای را ترساند. پس از طی کردن دره استراحتی ۵ دقیقه ای با صرف انرژی زاهای بانو محمدی پور داشتیم. پس از طی مسیری کوتاه به پاکوب رسیدیمدر همین زمان سرپرست محترم بانو محمدی پور با اقای کرمی تماس گرفته و موقعیتمان رو اعلام نمودند.

ساعت ۲۰:۵۰ به بام سبز رسیدیم . هوا بسیار خنک و باد ملایمی می وزید . راهنما بانو محمدی زاده جای خلوت و مناسبی را انتخاب و شروع به صرف شام کردیم . شام را در فضایی دوستانه و شاد خوردیم . بعداز گرفتن چندین عکس زیبا توسط تصویر بردار بانو جعفری عزیز ، ساعت ۲۱:۲۰ به سمت کمربندی اکبراباد شروع به حرکت کردیم.

در نهایت ساعت ۲۱:۵۰ به کمربندی اکبراباد رسیدیم . در همین حین متوجه شدیم که اقای امرالهی و اقای لک زاده عزیز در قالب تیم پشتیبان اونجا منتطر ما هستند .با انرژی زیاد حدود یک ربع همگی توی الاچیق نشستیم و در حین استراحت ، برنامه و هدف گذاری برای اینده ای نزدیک کردیم .

انشالله بتونیم به هر انچه ارزویش را داریم برسیم ، چون ما لایق بهترینها هستیم  و در پایان تشکر میکنم از بانوان عزیز، که با انرژی مثبت ما را یاری نمودند.